叶逸清

脑洞全在歌里_(:_」∠)_
Everybody Dies In Their Nightmares - XXXTENTACION

Tired of feeling like I'm trapped in my damn mind

我厌倦了这感受 似乎我无法从苦绪中解脱出来


Tired of feeling like I'm wrapped in a damn lie

我厌倦了这感受 似乎我被谎言蒙蔽了双眼


Tired of feeling like my life is a damn game

我厌倦了这感受 似乎我的生活像场糟糕的游戏


Niggar really wanna die in the night time

伙计 我真想在夜里弃世而去

评论

热度(2)